2011. január 12., szerda

Anime 2011 téli szezon

Többé-kevésbé elindult a téli anime szezon mostmár, és msn-en írtam egy-két dolgot egy ismerősnek arról, hogy mit gondolok róluk. Aztán arra gondoltam: Hé, kis átalakítás és kiteszem ide is :D



Beelzebub - manga adaptáció. Ugyan nem olvastam a mangát, de van egy olyan érzésem h azért a manga biztos, hogy jobb. Egy rész után nézhetőnek tűnik, de olyan nagy hatást nem hagy bennem szerintem. a mangát is ki fogom azért próbálni

Dragon Crisis! - vicces, érdekes így elsőre, mindenképpen nézni fogom, de azért valahol már mintha láttam volna hasonló felállást. Mindenesetre kicsit ecchi beállítottságú, de meg lesz tömve akcióval és humoros jelenetekkel az biztos. Remélem, hogy normálisan lesz lezárva.

Gosick! - komoly egyben humoros detektívesdi anime, amit megintcsak mindenképpen nézősnek gondolok
 
IS: Infinite Stratos - Alapvetőleg vicces felállás: egy srác egyedül egy olyan suliban, ahova csak lányok járnak, mert eddig csak lányok tudták kezelni a gépet amiről tanít az iskola, de a srác tudta használni, sőt nem is rosszul. tipikus harem anime lesz, vicces jelenetekkel, egy childhood friend-el, egy beképzelt kisasszonnyal, és sorolhatnám. egyik kedvencem lesz a szezonban, valszeg.

Kimi ni Todoke 2nd Season - hát erről nem kell semmit mondanom ha láttad az első szezont, ha nem akkor sürgősssen pótlás van!!! Legjobb shoujo amit valaha is láttam

Kore wa zombie desuka? - Vicces anime, nem láttam ugyan a bokusatsu tenshi dokuro chant, de amit hallottam aról, az jutott eszembe ehhez is. Kifejezetten vicces, az első részben látható a férfi főszereplő női ruhában (szóval ez a szezon weird storyja), merthogy masou shoujo-vá válik picit szinte túl weird, de az MM! azért még ennél is furcsább volt

Mahou Shoujo Madoka Magika - kicsit mindig távolságtartással gondoltam a mahou shoujo történetekre, de ez megfogott. Valahol talán nem lesz olyan butuska kis story, és úgy néz ki lesz egy mélyebb értelmű storyja is, így első rész alapján. Tetszik nagyon a rajzolat

Onii-chan no Koto Nanka Zenzen Suki Janain Dakara ne!!! - olvastam valamennyit a mangából, az eleje tetszett, később annyira nem, de majd meglátjuk... így most megnézve az anime első részét, érdekes lehet

Rio:Rainbow Gate - már kinn van a második rész is, de csak az elsőt néztem meg... nem tudom, annyira nagyon nem fogott meg, valamiért butuskának gondolom a storyt vagy nemtudom de lehet meg fogom nézni egyszer

Yumekui Merry - Na ez!!!!!!! Durván jól indult szerintem, nagyon megfogott... Álomvilág + valóvilág keveredése, érdekesen induló történet. Ha nem hülyéskedik el túlságosan, akkor a szezon legjobbja is lehet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése