2010. november 29., hétfő

Animék öt szóban - ti is csináljatok listát

Ötszavas "jellemzések" animékről. Valójában csak leírtam ami eszembe jutott róluk és megpróbáltam 5 szóba besűríteni. Nem sokat árul el ez így magában egy-egy animéről (arról nem is beszélve h mangákat is akartam tenni bele, de azt majd inkább külön, valamikor egyszer később), éppen ezért arra akarok kérni MINDENKIT, hogy csináljatok hasonló 5szavasokat azokról az animékről, amiket megnéztetek, és küldjétek el, hogy kirakhassam őket ide a blogra (írhatjátok hozzászólásban, melyet később törlök, miután kitettem bejegyzésként, valamint írhatjátok e-mailben is: hprkrm@gmail.com címre)

A szabály csak annyi, hogy 5szavasok legyenek (picit néhol én is kijátszottam valahogy olyan szóösszetételekkel amik nem léteznek, de ne legyen túl sok ilyen), és ne legyen semmi sértő vagy vulgáris megjegyzés benne (én ítélem meg, mi számít annak ;) )

Valószínűleg külön is kiteszem ha valaki listát küld, ugyanakkor ide is beszerkesztem (és megjelölöm, hogy melyiket ki írta), de ez még nem biztos, úgyhogy majd elválik!

Itt van az én listám:


5 centimeters per second - megragadó történet, imádom de lassú

Air - a lány szárnyakkal a régmúltból

Amagami SS (még nem ért véget) - hat történet, romantikus, vicces, érdekes

Angel Beats! - angyal olyan aranyosan ügyetlen; emlékek

Ani*Kuri15 - 15 animekészítő egypercesek érdekesek mustwatch

Arakawa Under the Bridge (még nem ért véget) - őrültek "háza" egy híd alatt

Azumanga Daioh - Sakaki és macskák; Osaka bambul

Bakuman (még nem ért véget) - mangakészítés lehet érdekes; manga jobb

B Gata H Kei - érdekes célok egy szűzlányhoz képest

Black Rock Shooter - barátság, magány, fegyverekkel enyhén fűszerezve

Bleach (még nem ért véget)- sok filler; arrancaros rész hosszú

Bokura ga Ita - végét nem néztem meg; ráuntam

Chobits - Chii! Hideki! robotszerelem márpedig van

Clannad (+ After story) - magával ragad; aranyos; sokszor könnyeztem

Clannad movie - alternatív storytelling; sorozat jobb volt

Cowboy Bebop
- viszlát űrcowboy; egyszerűen zseniális; Ed-FTW

Darker Than Black - érdekes történet, szereplők; megérte megnézni

Death Note
- még mindig A legjobb történet

Durarara!! - minden szereplőt szeretek; mindegyik egyedi

ef (tale of memories + tale of melodies) - megható történetek, durván érdekes jelenetek!

Full Metal Panic! - robotok, fegyverek, szerelem; Fumoffu epic

Hatsukoi limited - érdekes, de mangában jobb volt

Ichigo 100% - mangához képest semmi; szinkron tetszett

I"s Pure (+ OVA) - mangában jobb volt, de jó

Jigoku Shoujo - Kíváncsi vagy milyen a halál?

Kami nomi zo Shiru Sekai (még nem ért véget) - otamegane, és démonlány, epic, epic!

Kannagi - jó, de nem történik semmi

Kanon (2006) - sírva röhögsz, majd röhögsz, sírsz

Kimi ni Todoke
(második évad jön)-  Sawako vicces; mangát rendesen követi

Kiss x sis - Én szívesen cserélnék Keimával asszem

Koe de Oshigoto! (OVA, de elvileg még lesz)- érdekes, de már MAJDNEM hentai...

K-On!
- boldog semmittevés; tetszett a zene

Melancholy of Haruhi Suzumiya - endless eightet ne! egyébként epic!

MM! (még nem ért véget) - Mazohista; Dragonball hogy került ide?

Myself;Yourself - érdemes megnézni; levelesláda rész FTW

 Naruto (+ Shippuuden) (még nem ért véget)- sok filler; szerintem érdekes story

Ookami-san to Shichinin no Nakama-tachi - egyedien érdekes romantikus harcos történet

Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wake ga Nai (még nem ért véget)- érdekes; otaku csaj, közben tökéletes
Paprika - aki még nem nézte, nézze

Place Promised in Our Early Days - érdekes; Makoto Shinkai animék FTW

Please Teacher - rég láttam már, de epic

Please Twins - kevésbé jó, de nem rossz

Princess Lover - megnéztem, de már nem emlékszem

Samurai Champloo - epic samurai fight! napraforgó illat

School Rumble - EPIC! EPIC! Harima, Yakumo kedvenceim

She and Her Cat - ötperces remekmű, egyre jobban értem

Shinigami no Ballad - annyira nagyon szeretem Momo karakterét!

Sola - érdekes történet, vége valahogy szomorú

Soredemo Machi wa Mawatteiru (még nem ért véget) - érdekes történet de valahogy olyan...

Soul Eater - Epic story, jobban tetszik mangánál:O

Spice and Wolf - vicces egymást ugratós beszélgetések; kereskedelem

Spiral
- tetszik a logikája, furcsa befejezés

Strait Jacket - néhol gyenge, de érdemes megnézni

Toki wo Kakeru Shoujo - időutazás, megragadóan érdekes történet, jelenetek

Trigun - az emberi katasztrófa aki vicces

Voices of a Distant Star
- nagyon távol vannak mégis közel

Working!! - Epic Win; Epic Opening; Epic!

Yu Yu Hakusho
- régi de azért nagyon ottvan

Zero no Tsukaima
- remélem lesz még folytatása nemsokára

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése