2010. november 5., péntek

Bemutatkozás

Hát üdv mindenkinek, ha lesz valaki aki olvassa ezt a blogot ^^



Nem is igazán érdekes, hogy ki vagyok én, csak egy lényeget emelhetünk ki: szeretem a mangákat és az animéket. Nagyon szeretem. Valamint ezen okokból, hallva a japán nyelvet, azt is megszerettem, annyira, hogy tanulok is japánul.
Persze ki is akarok jutni Japánba, legalább 3 hónapra, de inkább másfél évre.
Visszatérve a mangákhoz, animékhez, azért hoztam létre eme blogot, mert ha elolvasok egy-egy mangát, megnézek egy-egy animét, sokszor megfogalmazódik bennem egy érzés, sőt akár több érzés is. Ez azzal jár, hogy meg akarom osztani ezt az érzést más emberekkel is, el akarom mondani azt a véleményt (tehát nem kritikát) ami megfogalmazódik bennem.
Itt kezdődik a gond: szüleimet alapból nem érdeklik az ilyen dolgok (bár szívesen végighallgatják, amit mondok, bármiről és bármit mondok), ezen kívül bátyám és unokatestvérem élnek velem egy szobában. Bátyámnak ugyan van egy-két olyan anime ami elnyerte tetszését (pl. Death Note), de különösebben nem érdekli a dolog (és már nagyon unja, hogy másról sem tudok beszélni), unokatestvérem pedig még kevésbé szeret ilyesmiről hallani.
Úgyhogy úgy döntöttem, próbálok leszokni az idegesítésükről, és ha valamit el akarok mondani valakinek, itt teszem.
Ha nem érdekel, ne olvasd el.

Másrészről remélem, hogy lesz olyan ember, aki olvassa majd ezt a blogot és azt kommenteli, ha eszébe jut valami: "Te nem láttad még az ilyen-meg-olyan animét, vagy mangát?! Ember, meg kell nézned/el kell olvasnod"
És remélem, hogy az alapján amit ide írok, nektek is megjön a kedvetek egy-két animéhez vagy mangához, amiről itt írok.

Végül egy gondolat arról, hogy miért szeretem a mangákat és az animéket: Ha megnézel egy animét, vagy elolvasol egy mangát, hasonlóan egy filmhez, vagy egy könyvhöz, érzelmeiddel játszik a dolog; nevetsz, örülsz, sírsz, meghatódsz, szomorú leszel, fájdalom keletkezik a szívedben, félsz, aggódsz, izgulsz, beleéled magad a hős szerepébe. Ez szerintem remek érzés. Ugyanakkor egy filmhez vagy egy könyvhöz képest, nekem stílusosabb, közvetlenebb, játékosabb, érdekesebb légkört teremt.

Azt hiszem egyelőre elég ennyi bemutatkozásként... Most elmegyek és olvasok egy kis mangát (hogy pontosabb legyek: Kojima Akira - Mahoraba című művét, illetve ha azzal végzek, valószínűleg Karuho Shiina - Kimi Ni Todoke című mangájába kezdek bele; előbbiből később nézem meg az anime változatot, utóbbiból egy évadnyi anime van kész, amit már láttam is, de várom már a második évadot), később pedig írok ide valamit valamiről....
...vagy nem. Ki tudja?

PS: elég kezdetleges még a blog jelenleg, életemben először blogolok, de majd egy barát segítségét kérve, remélhetőleg készül valami kép is majd a fejlécbe, valamint egy egyedi háttérnek is örülnék. De nem siettet senki.

1 megjegyzés:

  1. örülünk Chaba-kun a kezdemdényezésnek, várjuk szeretettel az élménybeszámolókat
    e

    VálaszTörlés